lördag 29 oktober 2011

Inget "idol" - impoplulärt inititativ, innebär invärtes invaliditet.. Intressant internationell influens istället?

Va i...!!? Hela innebörden med fredagsmys försvinner!
Känner att jag lika gärna kan kasta ut teven på fredagarna inför nästa höst. Vad ska jag annars äta mina Pringles till? Jag behöver "idol"! Ingen tänker på den lilla människans saknad i det här beslutet. Jag kommer bli alldeles utmärglad och ledsen. Utan mina chips och utan idolerna att skratta åt och glädjas med. Min trivsel i soffan är helt förstörd för all framtid.

Jag och idoljuryn har många års förflutet och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera separationen i och med detta. Kära herr Bagge vad du ska fattas mej och vad ska du arbeta med nu? Julbock kanske men sedan då? Frågorna är många.. Kommer det att finnas någon jourtelefon för stöd? Någon likasinnad att få tala ut med om detta traumatiska. Alla de som sms-röstar på sina favoriters framgång vem ska de nu sms:a till?

Ett alternativ är på gång i X-factor. Men förstå detta en gång för alla: mänskligheten avskyr förändringar! Oavsett.
Bra skit det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...