söndag 22 januari 2012

Världens Wordfajt, veckans värdiga vinnare verkligen vass!

Om ni minns så anmälde jag mig till en turnering i Wordfeud i scrabbleförbundets regi.
Jag vill här rikta ett stort tack till arrangören för hans engagemang i detta!
Det har varit en jätterolig vecka och när jag vaknade imorse så saknade jag morgonmejlet med rapport om dagens motståndare. För igår avslutades tävlingen och en vinnare har korats. Fram till dag sju hade vi en ensam obesegrad mycket duktig ung man på förstaplatsen. Men så förlorade han sin sista och åttonde match och den absolut bästaste tjejen gick om som segrare. Grattis Inger!

Min egen insats är jag ganska nöjd med då jag åtminstone placerades bland de 30 översta av 107 tävlande. Vann 5 matcher och förlorade 3, även om förlustmatcherna faktiskt också var rafflande jämna. Jag lyckades inte få ut så många rullningar men i alla fall dessa tre: HÖFTLED, DRES(S)ERA, och i sista matchen UTARBE(T)A.

Ser fram emot nästa tävling... till dess ska jag vässa till mig ännu mer.

2 kommentarer:

  1. happ, förstår att du vässar med att knosa allt motstånd i Säffle!

    hahaha, kul att du är så duktig.. en ära att få spela mot dig... ha det så fint!

    SvaraRadera
  2. Kul att det gick så bra för dig! Du har ju alltid varit bra på det där med ord :)

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...