torsdag 12 januari 2012

Torterande träning tillika tappert tempo tenderar trötta tjurskallig tjockis

Jag är en envis själ.
och det tror jag att jag kan tacka (anklaga) mitt ungerska påbrå för. Jag kan vara fruktansvärt lat också om jag vill det men när jag väl bestämt mej för något ger jag inte upp så lätt. Jag kan yttra att jag ger mej men det är oftast bara tomma ord i vrede. Har jag bestämt mej för att slappa och ligga i soffan och äta chips en hel helg så gör jag det. Men det är också av samma anledning jag kan köra hur långt som helst när jag väl gett mej den på att komma igång och träna. Benen går som en symaskinsnål och har man bra musik att ösa till så går det som en dans. En fruktansvärt svettig dans utan partner.. men ändå. Med sköna låtar från Spotify i stereon så håller man ångan uppe. Senaste idolvinnaren Amanda Fondell är faktiskt inte dum att träna till. Full fart och energi! Beach 2012 inom räckhåll. Tron segrar och hoppet är det sista som överger en..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...