måndag 6 februari 2012

Inga idéer, ingen inspiration = inga inlägg.

Det har varit tyst från mig här...
av den enkla och lättförklarliga orsaken att jag inte haft något att skriva om.
Inte ens något strunt.
Ibland kanske man inte heller känner att man vill dela med sig av allt som händer.
Skriva är roligt, men ibland har jag helt enkelt ingen lust!
Då blir jag tyst.
Man måste inte prata jämt heller, öppna munnen menar jag.
Tänk om alla skulle prata om precis allt.
Prata högt om allt som bloggas, alla statusuppdateringar på facebook och twitter.
Vilket kaos och vilka märkliga konversationer man skulle höra överallt ifrån.
Jag ska gå och handla och "nu checkar jag in i mataffärn"
Varpå någon i närheten glatt håller upp en tumme och kontrar med ett: "gillar"
Eller så får man en puff av någon.
I ett hörn står en grupp människor och samtalar ivrigt om choklad, de har gått med i gruppen "alla vi som gillar Marabou"

Vilket struntprat.. jag borde ha varit tyst.

3 kommentarer:

  1. Nej Annelie... var inte tyst! Du är härligt underhållande även när du inte tycker att du har nåt att säga :)Det vore ganska komiskt att höra alla kommentarer på det sätt som du beskriver det, men vilket kaos!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Eva, snällt sagt :)
    Det kommer nog fler grodor från mej det tror jag nog...

    SvaraRadera
  3. haha.. det här inlägget har jag missat! Kul! Du har jättebra, massa-strunt, med humor i som jag oxå gärna läser!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...