lördag 10 mars 2012

Lyssnar Lalehs levande låtar - Lovely!!

Bästa Laleh!

Med hemsk nackspärr som inte ger sig ligger jag däckad i soffan och har svårt att komma upp.
En fin lördag ute, vårsol och fågelkvitter. Snö som kom och gick igen.
En promenad med hunden hade inte alls varit dumt. Han får gå ut med lillmatte istället.

Vad vore lilla ynkliga jag då här utan musiken?
Sköna toner helar mig. Jag väljer lätt Laleh just nu.. Fantastiskt bra!
Hon är större här på jorden än hon ser ut den lilla späda. Hon har så mycket att ge och hon gör det med magi.



Ikväll ser jag fram emot att se slutstriden i melodifestivalen och hejar utan tvekan på Loreen.
Känner mej lite varm över att hon och flera andra sjunger till mej ikväll, att jag ska bli bättre i nacke och rygg.
 "Going up, up, up" "Jag reser mej igen"..  Så, "Why am I crying" det blir ett "Mirakel" "Amazing" !!
Väntar med spänning till ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...