torsdag 25 augusti 2011

Antikt A-barn avslöjar anonyma anteckningar


Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Jag provar att skrika rakt ut, men jag får det inte att låta lika högt på webben som det skulle göra "irl"!
Föreställer mig att jag kastar mej skrikande ut för en klippa, eller rentav ramlar ur soffan under en eftermiddagsslummer. Sådär som man kan drömma ibland när man precis är mitt emellan sömn och vaket tillstånd. Det är inte särskilt långt alls till marken men man faller och faller... och slutar aldrig falla förrän man vaknar till med ett ryck. Antar att jag måste vänja mig vid känslan om jag ska ge mig ut i den här vida webvärlden.

Vaknar med ett ryck igen och är tillbaka till verkligheten. In real life, där jag har en härlig familj, några djur för mycket och ett kort sagt hyfsat bra liv. Ett 37-årigt liv att vara tacksam över. En snart antik Annelie  har gjort sina första anteckningar i agendan. Historiskt och odödligt.

Godnatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...